środa, 18 lipca 2012

Moja pielęgnacja paznokci..:)

Cześć dziewczyny !

Dawno, ani ja, ani Natalka nic nie pisałyśmy dla Was. Było to spowodowane brakiem czasu oraz początkiem wakacji. Mamy nadzieję, że teraz to się zmieni i będziemy mogły pisać dla Was więcej notek.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak ja pielęgnuję swoje paznokcie. Od długiego czasu obgryzałam paznokcie ( niestety.. teraz tego żałuję..:/ ). Jednak w momencie kiedy się zorientowałam, że muszę przestać, było już za późno. Na każdym kroku się łamały, rozdwajały... Nie dało się zapuścić nawet jednego milimetra. Na szczęście na mojej drodze stanął produkt Eveline - odżywka 8 w 1 Total Action. Uratowała moje paznokcie. Po miesiącu stosowania stały się silniejsze, nie łamią się, mogę mieć dowolną długość paznokcia.

Eveline - odżywka 8w1 Total Action ( ok.12 zł )

Gdy już doprowadziłam swoje paznokcie do porządku, zaczęłam dbać o ich wygląd. Mniej więcej co tydzień piłuję je papierowym pilnikiem. Zawsze robię to w jedną stronę, tak aby paznokcie się nie rozdwajały. Następnie nakładam na skórki Preparat do skórek firmy Eveline, po czym odsuwam je delikatnie drewnianym patyczkiem. Na końcu smaruję paznokcie multiodżywczą oliwką tej samej firmy.

Eveline - preparat do usuwania skórek (ok.12 zł)

Eveline - multiodżywcza oliwka (ok.12 zł)

Co dwa-trzy dni moczę paznocie (ręce) w podgrzanej oliwie z oliwek z dodatkiem cytryny, olejku rycynowego i jakiejś witaminy, np. A, A+E. Jest to sprawdzony sposób poleconymi przez moją kosmetyczkę na wzmocnienie i poprawienie wyglądu naszych paznokci.

Olejek rycynowy - apteka ( ok.2-3 zł)

Oczywiście, gdy nie trzeba iść do szkoły uwielbiam malować moje pazurki kolorowymi lakierami. Mogłabym przesiedzieć w drogerii cały dzień pośród wielobarwnych buteleczek. Ostatnio moimi ulubionymi lakierami są Golden Rose Paris. Abym nie musiała czekać, aż dobrze wyschną używam Essence Dry Drops.

Essence Dry Drops - 8,99 zł

Golden Rose Paris 217 - ok. 4,99 zł

Na tym kończę dzisiejszą notkę. Mam nadzieję, że Wam się spodobała. Napiszcie jak Wy pielęgnujecie swoje paznokcie, jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji i nie tylko..;)
                                           
                                                                                                                                         Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz